Sunday, May 24, 2009

Permainan Peluncur Travian



TRAVIAN!!...permainan peluncur... pergh...kisahnya bermula ketika aku bercuti di Kuching
yang mana di rumah mertua ku, aku tidak tau untuk berbuat ape, berbekalkan gitar tua dan
broadband celcom, aku telah mengexplore mencari game ape yg boleh dimainkan secara online,
tak kusangka dengan tiba2, travian muncul dihadapanku dan disitulah bermula detik travian
dalam hidupku, Best ke?tak best pun tapi betul2 menguji kesabaran,memandangkan begitu
slow sekali untuk mengupdate every source yg dapat, aku berada di server ketiga, tiap2 hari
aku akan buka sekali,due or tiga kali untuk tengok ape yg jd dengan kampungku..dulu cita2
nak jadi ketua kampung, sekarang impianku tercapai biarpun hanya di internet..aku telah perkenalkan permainan ini pada my big bro,tak au lah kampung die hidup lagi ke dah kena bakar and serang dek Sharif Dol @ Samseng Kampung Dusun, kepada sape yg takde kerja n berinternet, boleh leh join,kalau di server 3 tuh, datang lah serang Kampung Semerah Padi kalau nak tengok Aduka@P.Ramlee mengamuk and menyula orang yang serang...K.lah...Selamat Berperang wahai rakan2 seperjuanganku sekalian..Next aku update progress Kampungku...Bye..

2 comments:

  1. ceh ceh.. kanda sgt rs skt hati dgn introducer travian, sbb sejak suami kanda jd ketua kg musang hitam (kg gong kemuning dh jd padang jarak..)ni, kerja dia dok kaji tektikal perang & update source2 baru.kanda bosan, bosan n bosan!

    ReplyDelete
  2. sabar2...maybe ada al-hikmah disebalik itu, mungkin ketua kampung musang hitam akan menjadi ketua ATM Malaysia berkat daripada pembelajaran taktikal perang dalam travian ini, siapa tau..maybe juga dapat menjadi Komander Perang untuk pihak palestine melawan Israel...ada hikmah disebalik itu..fikir fikirkan dan renung2 kan...

    ReplyDelete